• info@erec.co.ir
  • 031 36244002-9
وب سایت شرکت برق منطقه‌ای اصفهان بازطراحی و به روز رسانی گردید
تاریخ : چهارشنبه 11 مهر 1397
گروه : اخبار عمومی
تعداد بازدید : 29 بار
چکیده : در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و افزایش و پایش رضایتمندی از خدمات شرکت ، وب سایت ...

همزمان با رونمایی از دو سامانه رسیدگی به شکایات و تردد ارباب رجوع

وب سایت شرکت برق منطقه‌ای اصفهان بازطراحی و به روز رسانی گردید

در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و افزایش و پایش رضایتمندی از خدمات شرکت ، وب سایت شرکت برق منطقه‌ای اصفهان سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات و سیستم ثبت تردد ارباب رجوع توسط کارشناسان دفتر فن‌آوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات بازطراحی، ارتقا و بروزرسانی گردید.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان مهندس محمدحسین روحانی معاون برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت به روزرسانی سایت را در راستای  انجام دستورالعمل‌های ابلاغی و یکسان‌سازی تارنمای دستگاه‌های اجرایی و همچنین استفاده از تکنولوژی به روز طراحی عنوان داشت و در این باره گفت: ، از جمله ویژگی‌های طراحی جدید وب سایت شرکت، می‌توان به طراحی واکنشگرا (Responsive) جهت سازگاری و نمایش مناسب در موبایل و دستگاه‌های مختلف بوده است.

مهندس روحانی اضافه کرد:  ساختار منسجم بخش‌های سایت، دسترسی آسان به خدمات الکترونیک، شناسنامه آنها و دیگر خدمات و اطلاعات شرکت، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو  و همچنین افزایش سرعت بارگذاری اشاره نمود.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای اصفهان افزود: در این راستا همچنین سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با هدف رسیدگی به شکایات عموم مردم و شرکت‌ها، ارائه خدمات الکترونیک در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع و افزایش و پایش رضایتمندی از خدمات شرکت طراحی، پیاده‌سازی و بکارگیری گردید.

وی امکان ثبت شکایت، ثبت مراحل رسیدگی و پاسخ، پیگیری وضعیت شکایت و اخذ بازخورد و رضایتمندی شاکی را از جمله توانمندیهای این سامانه عنوان نموده و گفت: سامانه مذکور نیز توسط کارشناسان دفتر فن آوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات با همکاری دفاتر روابط عمومی و حقوقی راه اندازی گردیده است.

وی اذعان داشت: ارسال پیامک مراحل رسیدگی و پاسخ به شاکی، طراحی واکنشگرا جهت سازگاری و نمایش مناسب در موبایل و دستگاه‌های مختلف و کاربری آسان از جمله امکانات دیگر این سامانه می‌باشد.

مهندس روحانی در پایان اضافه کرد: همچنین با هدف تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایتمندی، ثبت درخواست مجوز تردد سیستمی و انجام فرآیند تایید مجوز ورود و تردد، سهولت و سرعت در اخذ مجوزات، داشبورد تردد‌های مجاز برای نگهبانی و گزارشگیری‌های متنوع، سیستم ثبت تردد ارباب رجوع بر روی بستر سیستم مدیریت فرآیندها (BPMS) توسط کارشناسان دفتر فن‌آوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات با همکاری دفاتر روابط عمومی و حراست و امور محرمانه پیاده‌سازی گردید


خبرنگار: رضا عارضی


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد

آمار بازدیدکنندگان   کل: 15843     امروز: 58